Nördigt värre.

Sådär sådär.. Rebecca sitter nere i porten nu och pratar med Ralle, så vi får se hur det går. Hmm. Jag och Rebecca var med Ruffe tidigare idag, och hans jävla gnäll om motorcyckeln asså. Jag tycker inte om motorcyklar, och har inga somhelst planer om att åka på en. Men nejrå, en veckas tid har man hört detdär gnället om att man kan åka karuseller med inte motorcykel. Say whaaat? Vad är likheten mellan motorcykel och karuseller..? Aja, haha. Orka..

Ska iallafall lämna in mobilen snart, woho. Jag gillart! Det behövs verkligen, så det är ju bra det. Jag har inte så mycket mer att skriva, så ja. Säger nog hejdå här faktist, nattinatti.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0