Nej hörruni

Damn. Kom precis på att det är ju lördag idag? Då är det ju inget Big Brother.. Vadfan sitter jag och väntar på nu liksom? Gahh. Haha, lite besatt maybe? Nej men Linda Rosing-året är så roligt. Har sett säsongen asmånga gånger nu, och det är lika roligt varje gång! Skönare människa än bb-Danne finns ju inte.. :D



Go Danne, go Danne, go Danne! Haha..

Aaaahapp.. Nu då? Challe är borta i tumba och träffar Putte. Så jag har ingenting att göra. Ska kolla runt med lite folk och se om någon vill hitta på något med mig!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0