NagelfixarN

Hmm, det börjar bli dags för mig att säga godnatt tror jag. Annars kommer jag aldrig komma upp i tid imorgon, så det är nog bäst att sova.

Snackade med Emelie och Chrille för nån timme sen. Vi bestämde typ att dom och Jonas ska komma hit på fredag, askul! Sen vet jag inte om Josse kommer också, men jag hoppas det! :) Jag tror det kommer bli roligt, så det ser jag fram emot. Hihi! :)

Yaya, sängen var det ja! Ska bara fixa klart mina naglar. Har gjort fransk manikyr, och nu har det fuckat totalt. Så måste göra om det igen nu, gahh.. Haha, jaja. Det blir nog bra! Nattinatti.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0