Mysigt!

Nu är jag hemma igen. Eller, jag har varit hemma ett tag nu. Jag har hunnit med mycket! Kollat på tv, blivit förhörd till provet imorgon + att jag har haft ihjäl min telefon. Ohyes, det var ju bra det. Nu måste jag verkligen lämna in den. Den funkar inte alls längre, så nu har jag en asgammal mobil. Damn! Aja..

Jag träffade ju älskling idag. Det var mysigt! Fast vi sågs inte så länge, två timmar tror jag det var, ungefär. Vi åt mat och kollade runt lite i kista. Sen skulle vi på bio, men mina pengar på kortet kom aldrig, så det blev inte av. Men struntsamma. Jag fick iallafall en mysig stund med min älskling, massa pussar och såntdär mys. :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0