Mina två dagar

Så, nu är jag hemma igen efter en lång skoldag. Som tur är så slutade vi en lektion tidigare, för jag är såå trött. Höll på att somna på engelskan asså, asskönt! Haha. Aja, jag har ju inte skrivit igår och så, men jag var typ inte hemma någonting alls. Asknas! Så dethär är vad som hände:

Åkte in till stan med Challe och köpte väska, smink och sånt. Sen åt vi ben&jerry's-glass, asgott! Sen så kom Ruffe och Lolita eller vad hon hette. Så åkte vi ut till vallentuna och fikade. Sen så träffade jag och Challe M. Vi töntade runt lite, sen så skjutsade han hem oss. Så jag kom hem, åt en snabbis, fixade mig lite, sen åkte jag hem till Toni. Vi skulle egentligen ha dragit till donken, men det blev inte av. Vi var hos honom och kollade på "Drag me to hell".. Läskig jävla kärring asså! Sen så tog vi en dusch och sådära, och så glömde jag mina strumpor i badrummet, och det var mörkt i hela lägenheten. Så jag fick springa (heeeehe) gå och hämta skiten. Och så fick jag för mig att jag såg massa skuggor och läskiga ljud, haha. Fan asså..
Men sen så åkte jag hem efter en liten stund. Och det var rätt konstigt, jag var inte nervös när jag träffade honom som sist, men jag hade såhära.. Fjärillar i magen, eller vad man ska säga. Som jag hade när jag träffade honom första gången. :$ Knas..

Yaya, sen så kom jag hem vid två inatt, så jag somnade rätt fort alltså. Och idag ska jag sitta barnvakt, så jag kan inte gå och sova nu. Guhh, så trött..

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0