Madde tycker till


Uppkäftiga människor - Tagga ner förfan.
Svininfluensan - Bara jag som blir nojig över att stå bredvid någon person som hostar? Heelp!
Osäkerhet - Usch på det.
Skolmornar - Gud.. Finns inget värre!
Snus - Ehuuu.. Bara lukten får mig att vilja spy. Diss på det.


Höst - Min favoritårstid. Love love love!
Mina underbara vänner - Vad kan man säga? Dom är det bästa som finns!
Idol - Mer underhållande program finns förfan inte.
Rebecca - Hon räknas såklart in bland ''mina underbara vänner'', men hon är en helt underbar människa. Så hon får stå med här också!
Komplimanger - Tjaa, finns inte så mycket att säga om det? Men att få/ge komplimanger är alltid bra! :)


Kommentarer
Postat av: ' caroline anette

Sv: Tack sötnos!

2009-09-13 @ 01:07:27
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: rebecca

Naw! Fan vad söt du är!!! <3333333333 LOVE YOU!!!

2009-09-14 @ 16:54:51

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0