Lång kväll!

Nu är jag hemma igen, pheeew vilken resa alltså! Kan berätta lite av allt som hände på kvällen.. Började med att jag åkte bussen från mig till stationen, på bussen satt det en fullgubbe som satt och sjöng "if you leave me now".. Var i runt 50års-åldern, och var helt seriös om att han skulle söka till Idol nästa år. Han sjöng värre än jag springer, haha. Gaaalet illa!

Aja, sen så hände det inte så mycket mer på tåget och så. Kom till hässelby, mötte upp Julle. Han skulle skjutsa mig på en mini-cykel. Men eftersom han hade slukat 16 öl innan jag kom så gick det inte så bra. Jag ramlade av cykeln och vägrade gå på igen. Haha, jaja. Folket var trevliga, och jag hade roligt. Tills Julle fick i sig en öl till och han började tjaffsa med en kille för att han var difare........ Så det blev slagsmål, och det slutade med att Julle typ höll på att strypa den stackars djurgårdaren. Alla försökte få sär på Julle och den andra killen, men lyckades inte. Så provade jag, men det funkade inte heller. Så jag gick iväg emot bussen, och så kom han springandes och sa att han var ledsen över allt som hände, och blabla.

Så satt vi kvar där ett tag till och chillade. Sen åkte vi mot någon mack och stog ett tag. Sen på bussen så kom det fram en kille och sa ''NÄÄÄMEEEEN, ÄRE INTE MADDE FRÅN MEEEERSTA?'' Oh jag ba ''men tjaaa Pelle, vem är du?''. Men så fick jag reda på att det var en snubbe som brukade komma till märsta och hälsa på mig, Sara, Hanna och.. Linnea har jag för mig var med också? Men jag fattade inte vem han var innan han förklarade att vi har setts för typ två år sen, och att hans polare Simon var tillsammans med Hanna. Knas, världen är liten, och jag ser tydligen likadan ut som för två år sen. Inte wiho.. Haha. Aja. Nu är jag hemma iallafall, asskönt!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0