Jag gillart!

Sådärja, nu är jag hemma igen. Har haft asmycket panik från sollentuna hela vägen hem, haha. Jag hatar att åka ensam och sådära. Så jag har snackat med Lena i telefon ett tag, sen busringaren också.  Aja, nog om det. Jag träffade ju äntligen älskling idag. Känns som att det var evigheter sen vi träffades innan, även fast det inte var sååå jättelängesen.
Men ja. Vi kollade på idol, och män som hatar kvinnor. Jag som var så nervös innan jag kom till honom! :o Men ja, det är sån jag är liksom, hihi. Men vi kollade på tv och film, och mös. Och sen så blev det sent, så jag åkte hemåt. Men det var mysigt! :) Och imorgon ska vi på bio. Jag vet inte riktigt om det är bestämt, jag minns inte. Läskigt..? Vi pratade om det för typ två timmar sen. Hm, aja. Jag tror att vi bestämde det iallafall.

Men men, nu är det sent. Så nu ska jag ta bort sminket och allt sånt, sen ska jag ringa älskling en stund. Sen ska jag sova, så jag kommer upp i tid imorgon bitti. :) Nattinatti!



Ingen annan har betytt så mycket som du gör för mig.
Vad som än händer, så vill jag att du ska veta det.
Det kommer inte att ändras.
Jag älskar dig!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0