Jag behöver dig..

Har precis hjälpt min syrra. Hon kom hit för en stund sen, och nu står hon i köket och gör äppelpaj, yummie! Hon har blivit riktigt fet nu alltså.. Kan ju bero på att hon snart är i sjunde månaden, så ja. Där var anledningen! Sen vågar jag knappt komma i närheten av magen, för Leo kommer springandes och skriker att det är hans bebis, läääskig unge!

Jaja, jag har en såndära jobbig dag idag. Helst av allt vill jag bara gömma mig under täcket och sova tills allt är bra igen. Typ.. "Wake me up, when september ends" (8) Men så kan man ju inte göra, ellerhur? Gahh..


Min blogg har verkligen blivit tråkigastenågonsin.com.
Intressant intressant.. Nej inte direkt.


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0