Du är värt allt bra!

Nu åkte min syster, och lämnade äppelpajen kvar. Så nu är jag upptagen ikväll iallafall, den var så sjukt god! Jag vill också kunna baka! :o

Aja, Sandra, min syster alltså drog nyss. Hon och hennes man ska ut och äta middag och kolla på bio i kista tror jag det var. Eller något, tror mami sa det. Värsta mys.. Och så fick jag sms av Challe nyss, hon sitter på tåget påväg hem ifrån Putte. Dom gjorde tydligen slut nyss, fast hon var inte riktigt ledsen. Hon vet själv att hon kan få bättre, och det gör hon verkligen.




Jag älskar min iq-befriade syster! <3


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0