One love.

Halloj. Kom hem för ett litet tag sen, för jag slutade tidigare. Vi har tagit bort data-lektionerna på onsdagar, så det är nice. Så ska jag strax åka till tandläkaren, jag viiiill inte! Tandläkarpanik? Ohyes..

Haha, åh. Juste, på lunchen så hade Chrille värsta snacket och frågade om oxar och kor är samma djur, haha. Lät så roligt när han och Emelie snackade emot varandra, haha! Nej fyfan asså.. Aja, lite senare idag ska jag och Challe hämta Thindra på fritids, sen ska vi hem till henne och vara barnvakt. Sen när Thindra har somnat och så, så hade jag tänkt ringa Toni och prata lite med honom. Har faktiskt gått runt och saknat honom hela dagen, inte lätt alltså. Så småpratade jag lite med Patricia idag på msn, hon är så söt alltså! Om du nu skulle läsa dethär så: Patricia, läs ditt gb, och gör som jag säger pinglan!



Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0