Ching chong

Najs dag för min del! Hade skola till lite innan halv tre, så åkte jag med Ruffe och käkade chingchong-mat, sen så käkade vi glass. Sen åkte vi hem till honom och packade med oss lite saker till hans nya lägenhet. Sen kom jag hem vid nio ungefär. Och när jag kom hem så ringde jag älskling och pratade med honom i en timme ungefära, mys mys! :) Jag måste in till stan och fixa en liten grej, men det får nog bli i övermorgon, eftersom jag sitter barnvakt imorgon.. Eller, nej. Vi är fan lediga imorgon kom jag på nu, så stan blir det nog imorgon isåfall, om jag orkar! :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0