Äntligen hemma!

Har inte bloggat idag, fyfan vilken bloggtorka jag har. Har iallafall hunnit med en del saker idag. Varit i skolan först och främst. Efter skolan åkte jag och Challe till centrum och köpte hårfärg. Så nu har jag färgat håret igen, mycket nice! Sen så var jag och Challe barnvakt. Men vi hämtade Thindra och kom på att vi har glömt hemmanyckeln till Annakarin, så vi åkte hem och hämtade den. Sen så kom vi in, och Thindra somnade efter en stund. Så jag gick ut en snabbis och träffade Chrille och Emelie. Sen så slutade vi, och nu sitter jag hära.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0