Åh jiiisus

Aharu.. Idag är det skola, sen ska jag och Challe ner och handla lite, ska bland annat köpa hårfärg. Ojoj, spännande! Har inte bestämt mig än för vilken hårfärg det blir. Men det står mellan mellanbrun, mörkbrun, eller ja. Någonting i den stilen. Sen så ska vi sitta barnvakt. Och imorgon ska vi åka till Kista, för jag måste kolla på en jättesöt jacka ifrån Gina. Sen så ska vi kanske kolla på bio och såntdära. Mysigt mysigt! Men det är imorgon det..

Åhh igår. Ni skulle ha sett på tåget påvägen hem. Jag, Chrille och Challe satt och pratade. Så blir jag irriterad för en äcklig kärring (ursäkta, men hon var det..) stirrade på mig. Och jag hatar folk som stirrar. Så jag sa till Challe att hon stirrade. Så Challe sa typ:
"Ursäkta, men kan du snälla sluta stirra..?" Men hon fortsatte, haha! Och det slutade med att Challe fick sitt vanliga flippanfall och skrek typ "MEN SLUTA STIRRA FÖRIHELVETE!" Men hon fortsatte... Så Challe ställde sig framför henne med ryggen mot henne och sa något i stil med "nu kan du ju försöka stirra, kärringfan!" Haha, va så kul. Så hon slutade stirra på oss, och gick vidare med blicken mot Chrille.. Haha, men han våga inte säga något. Aw..

Aja, nu är vi redan försenade.
Hörs efter skolan. Todelo!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0