Åh gud..

Ändrade planer. Jag satte mig och åt salladen här istället, tänkte snacka med Toni lite på msn. Men.. Han loggade typ ut nyss, så jag kollade igenom gamla inlägg på bloggen och hittade lite roliga kommentar-minnen:


challeballe; OHMYGOD! ETT KRYYYP!
billy; va? vartdå?
challeballe; *pekar* DÄÄÄR!
jag; AHHH!
sara; TA BORT OMG, OMG, OMG!
jag; vänta.. det är ju typ en skalbagge, men vad är dedär andra? *pekar* AAHHH!
billy; det är en chokladgodis? jävla idiot!
challeballe; åh. jag vill ha chokladgodis?
jag; DET ÄR EN JÄTTE-FÄSTING!
sara; AAAAHHH, HJÄLP! TA BOOOOOOORT!


putte; äru hotad?
nino; jaaaa.. *ironisk*
putte; haha..
josse; ääääru? *kärringröst*
alla; *suck*


- Madde jag vågar fan inte tänka på hur de kommer bli när du flyttar hemifrån
- Vaaa? Varför inte?
- Aldrig laga mat, alltid köpa kebab!
- HAHA!


han; hejsan.
lena; hallåj.
han; det finns ingen chans att jag skulle kunna ragga på er va?
jag&lena; nepp!
han; .. fan! då drar jag dårrrrå! *går längre bak i bussen*
lena; vilket fyllo asså.
han; va saru? har ni ångrat er?

Kommentarer
Postat av: ' caroline anette

sv: får man fråga varför? :(

2009-09-20 @ 14:56:10
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0