Sovdags

Sådär, kom nyss hem. Är inte på bästa humöret, förlåt för det. Så det blir lite snabbt bara. Åkte in till stan och träffade Patricia. Vi gick och mötte Sammi och Simon eller va dom nu hette, så köpte jag en mjauig chailatte, love love! Sen så drog killarna efter en stund, så då gick jag och Patricia till donken och småkäka lite, och så smällde vi donken-ballonger. Sen så åkte vi mot slussen och träffade Patricias kompis Anna. Så åkte vi och kollade på Annas brorsas handbollsträning. Så kom Toni dit också. Sen så stannade vi vid donken i slussen en stund, sen åkte vi hemåt. Det var en rolig dag faktiskt.

Men nu ska jag gå och sova, och vakna upp och vara en glad Madde. Nattinatti.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0