I got it!

Hejsan, sitter nere hos grannen just nu. Internet vill inte funka hemma hos mig, så ja. Nu sitter jag här, hihi. :)

Idag har jag inte gjort mycket alls, varit i skolan typ. Jag har haft två planer idag, men båda har fuckat sig. Haha, anyway. Imorgon ska jag och Emelie träffa Jb. Får se vad som händer så.

Jag är iallafall sjukt trött just nu. Satt i köket med mamma och pratade tidigare idag, och jag somnade faktiskt sittandes. Med huvudet uppe och allt. :o Haha, måste ha sett fult ut alltså. Men inte ens då fick jag sova, så synd om mig. Yaya, ska snart hemåt igen iallafall. Så ska jag nog sova skulle jag tro.

Ha en mysig kväll!
Puss. :)

Kommentarer
Postat av: Linnea olsson

skriv mera i bloggen om ditt liv, vad som händer med ditt liv o.s.v :)

2009-10-20 @ 21:35:57

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0