God must hate me

Igår var det toppen! Fast idag är det inte riktigt lika bra, ysch.. Har sjukt ont i huvet och i magen, och mamma sa nyss att Lena och Thomas har beställt biobiljetter, för vi ska se på bio i kista. Nejmen nejmen, vilken bra dag för det liksom. Yaya, jag håller på att koka ägg nu, så ska jag fixa äggmackor, asyummie!

Vet inte om jag lägger in bilderna sen innan jag åker, eller om jag gör det när jag kommer hem ikväll. Ska möta Lena i väsby runt kvart över fyra, så vi får se hur det blir.

Laaater!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0