För trött!

Gud.. Jag hade såna svårigheter med att somna inatt alltså. Sov i typ tio minuter, sen somnade jag, så blev det så om och om igen. Asjobbigt. Så jag tog en halv sömntablett vid fyra inatt, så somnade jag och sov riktigt gott tills mamma kom in tio imorse och sa att jag har försovit mig. Ups..

Men jag kom till skolan till halvtolv typ, och kom hem nyss. Jag är fortfarande äckeltrött. Jag känner mig som.. Vafan, en av dom sju dvärgarna tänkte jag säga. Det finns väl en trötter dära? Nåja.. Jag är trött iallafall, haha. Seg!

Ikväll kommer jag nog sitta barnvakt ensam. Challe är på sjukhuset med Melissa, så vet inte när dom kommer hem. Yaya, kan vara skönt att sitta där och äta godis och chilla medans Thindra sover sött.



Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0