Emilush luktar usch, måste ta en dusch! Haha..

Hallojsan. Kom precis in, har varit med Challe och hämtat sin laddare. :) Idag var det skoj i skolan faktiskt. Kom i tid för första gången på en månad typ, haha. Så jag fick beröm, hihi.. :$ Aja, och på varje rast så åkte jag, Emelie och Chrille på Emelies moppe, haha. Alla tre på en. Fyfan, det var så sjukt kul. Jag satt i fram, där Emelie egentligen ska ha sina fötter. Och Emelie körde, och Chrille satt i bak (en gång satt han bakochfram, haaa!) Så åkte vi runt massor, och sådära. Kan visa bild sen, när Chrille har satt in bilden i sin blogg. :)

Ska börja fixa mig nu, ska ut på middag. Så vi hörs senare igen! :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0