Snabbis-inlägg

Hallojsan. Kom nyss hem ifrån centrum. Jag och Challe var nere och hämtade ut min nya plattång. Haha, min andra är inte så bra, så behövde en ny. Så har jag en ny sminkväska också. Min andra är så.. Inte nice, haha.

Aja, jag och Challe stannade en stund nere i centrum och kollade in den nya affären, och så köpte vi glass och cola. Så satt vi ute i kylan och käka, haha. Yummie!

Men.. nu tappade jag min piercingkula någonstanns, så nu måste jag börja leta och rengöra den och allt såntdära. Suuuck, aja. Hörs sen! :)



Yummie!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0