You like

Nu är jag hemma igen, åt kinesmat. Blev friterad kyckling med ris, eftersom det är det enda jag vågar prova. Yeii! Så har jag köpt nytt busskortgrejs också, eller. Dendära nya saken, haha. Saken.. Aja, you get it!

Åh, juste. Värsta konstigt.. Jag fick samtal idag igen ifrån nån sjuk jävel. Han sa att jag ska åka tillbaka till mitt bananland igen. Men eftersom jag är helt svensk så är jag redan i mitt hemland, eller hur man ska säga. Knaaas. Så idag på rasten så hade jag och Emelie och Chrille gått förbi i korridoren, så hade någon brud sagt att jag inte ser svensk ut, berättade Markus sen på lektionen. Say whaaat? Ähh, nu ska jag ta ett varmt bad igen, jag är beroende av dom..

Sen ska jag sova tror jag, om jag fortfarande är trött sen.



Kommentarer
Postat av: julleeww

haha när du ringde mig i fredags tog ju min polare över o snacka me dig o sa att du var en illegal invandrare xD

2009-10-09 @ 14:19:54

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0