Darling, im home!

Nu är jag hemma igen, wiie. Var en chill-skoldag faktiskt. Jag och mina kompisar har så sjuk humor, och är så konstiga i skolan. Så vi har alltid kul! Senast i förrigår gick jag Emelie och Chrille faktiskt vilse på skolbalkongen. Och så kom vi inte in i skolan igen, haha. Dörren som vi gick ut igenom låstes, hah! Så illa.. Aja, vi hittade ut till slut iallafall, som tur är! :o Vet ju aldrig hur länge vi hade kunnat vara där utan att någon hade märkt att vi är borta, haha!

Aja, nu ska jag kolla litegranna på facebook och så, sen ska jag dra mig mot tvn. :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0