You'll be the prince and I'll be the princess.

Äntligen hemma igen, vilken jävla dag alltså! Jag har inte haft något flyt alls. Har varit extremt okoncentrerad på mitt jobb och fokuserat på allt annat runtomkring. Plus att min mage håller på att knasar totalt, usch usch!

Nej nu ska jag sluta klaga. Jag ska förövrigt sitta barnvakt senare, ensam. Challe ska iväg och kolla på Twilight på bio, så jag kommer köpa med mig lite godis och så tar jag med mig SO-arbetet, så när Thindra har somnat ska jag träna lite inför provet nästa vecka, hade jag tänkt iallafall. Så det blir en myskväll för min del.



Hmm, apropå denhär twilight-grejen. Alla säger att Edward är så sjukt snygg. Är det bara jag som tycker att han ser lite småläskig ut? Haha.. Aja, får ta och titta på dendär filmen någon dag alltså, så får jag se om jag blir lika beroende som alla andra, höhö.


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0