Vad gjorde jag för ett år sen?

Haha, jag satt nyss och kollade på gamla inlägg i bloggen, så tänkte jag "hmm, vad gjorde jag för exakt ett år sen?". Så jag kollade lite, och så såg jag att exakt ett år sen satt jag hemma och var asnervös, haha. Mja, det berodde på att jag tog hål i tungan dagen efter (alltså för ett år sen imorgon). Jag kommer ihåg det så bra alltså! Haha, jag och min bror Julle satt och bråkade somfan i telefon om vem som skulle ta hål först. Haha, ingen utav oss ville det. Men när jag vi väl kom till piercingstudion så gav jag upp och tog hålet först, haha. Ysch vad läskigt det var! :)



Nu vet ni vad jag gjorde för exakt ett år sen, mys va? Haha..


Kommentarer
Postat av: H & J

Tack, detsamma! :)

2009-11-19 @ 18:11:18
URL: http://amore.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0