The rest is still unwritten

Halloj halloj! Kom hem för ett litet tag sen från barnvaktsgrejen. Älskling kom dit och joinade oss, men han följde inte med hem hit sen. Han skulle ut på krogen med sina kompisar. :)

Sitter och småsnackar lite med Nino på msn om alla våra gå-i-sömnen-berättelser. Jag brukade gå i sömnen när jag var yngre. En gång gick jag ut och gungade på gården, haha. En annan gång var jag hos pappa, så försökte jag dra ut, för jag hade tydligen bestämt med några isbjörnar att vi skulle ses, say whaaat liksom?! En annan gång så var jag hos min låtsasmormor i dalarna, då gick jag vilse i Tommys rum, det var faktiskt läskigt. Jag kommer ihåg hur jag försökte hitta dörren i rummet, men hitta den inte, haha!

Jajaja, nu ska jag sluta skriva. Det är dags för mig att sova, och hoppas på ett fyllesamtal inatt, haha. :)
Nattinatti!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0