The party dont start until I walk in

Aloha! Jag vaknade för ett litet tag sen igen, och nu mår jag faktiskt lite bättre. Har fortfarande huvudvärk och så, så jag har precis tagit en alvedon, blä.

Yaya, ska ju somsagt sitta barnvakt halvåtta. Bara att hålla ut! Thindra sover ju och så, så det blir inget större jobb där liksom. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och värmer mig. Ska nog göra iordning lite käk snart, haha. Helt sjukt hur mycket jag har ätit dom senaste dagarna alltså! Hur somhelst, nu har jag inget mer att skriva om. Så, ja. Todeloooo!



Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0