Now you know

Godmorgon. Emelie drog hem för ett litet tag sen, och jag och Challe ska strax ner till centrum. Igår var vi ju inne i stan, det blev jag, Emelie, Challe och Chrille. :) Det första vi gjorde när vi kom in till stan var att dra till donken och käka (tjockisar? ohyes!). Sen efter det så drog vi och köpte chailatte och så, sen så mötte vi älskling vid tc, så mös vi en liten stund. Sen var han tvungen att åka till sin kompis, dom skulle på bio och sådära.

Så jag, Emelie, Chrille och Challe gick runt i lite affärer, och jag köpte lite smink, en asfin klänning, två par örhängen och en ny tungpiercing.

Nåja, nu ska jag och Challe dra oss. Later!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0