Nördigt värre.

Hej hej. Nu är jag hemma igen, phew. Dethär vädret alltså, inte najs någonstanns! Vad hände med snön? Hallååå, det är vinter..? Yaya, hur somhelst. Inatt sov jag över hos Robin, där älskling var. Hela vägen dit gick jättebra, tills jag skulle igenom den mörka skogen precis bredvid Robin. Jag hatar mörker, så jag snackade i telefon med Challe innan jag gick in där. Varför jag var tvungen att prata i telefon vet jag inte? Jag vill bara inte gå ensam ifall det skulle hända något.
Men jag gick där i skogen, och när jag har kommit lite mindre än halvvägs så ser jag någon som står framför mig med vita byxor, haha. Tror ni jag fick panik eller? Jag skrek och sprang ut därifrån, jag var så rädd att jag började gråta. :$ Haha, fyfan! Så när jag kom ut ur skogen så ringde jag älskling, så han fick komma och möta mig utanför skogen, haha. Tack för det älskling. :$ Usch! Jag tänker aldrig mer gå ensam i den där skogen, aldrig någonsin!

Men ja, när jag kom fram till Robin iallafall (tur att snubben i vita byxor inte dödade mig, haha), så snackade jag lite i telefon med Emelie. Sen kollade jag och älskling på filmen "Bruno". Men den var rätt tråkig faktiskt, en av fem toasters, haha. Så sen somnade vi gott. Så vaknade vi runt 4 idag, så fixade vi oss. Skulle dra till bussen, men den gick när vi kom gående, så vi drog och åt frukost. Sen åkte vi hemåt.



Och nu sitter jag och väntar på att Challe ska bli klar i badrummet,
sen ska jag ta ett mysigt bad.


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0