Nattinatti

Mja, har inte hänt så mycket sen sist. Jag och Challe var nere i centrum och köpte lite smått och gott till idol. Så när vi väntade på bussen så kommer det en asäcklig gubbe. Eller, han var snäll och så. Men han var.. Slibbig! Aja, jag och Challe stack fort som fan ifrån honom, och så åkte vi hemåt. Skönt skönt!

Men nu är jag är så äckligt trött, så jag ska gå och sova nu hade jag tänkt.
Imorgon vid ett kommer Sandra, Matte, Lena och Thomas. Så ska vi småfira Challe lite, eftersom hon fyller år på måndag. Men ja, vet inte varför vi inte tar det på måndag, men.. Yaya, ska sluta skriva mer nu.

Sov sött allihopa!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0