Myspelle!

Hej hej, hemma igeeeen! Blev en lång skoldag idag känner jag. Sista lektionen var tråkigast, dumma Bengan tog min telefon, haha. Aw..

Aja, jag sov hos älskling inatt, såååå. Jag mötte honom i väsby vid halvtio igårkväll, så åkte vi tillsammans hem till honom. Det var myyyyys! :) Sen tvingade jag upp mig själv ur sängen vid sju imorse och sminkade mig och allt såntdära, och älskling låg kvar och sov. Aw, så söt! :) Så åkte jag till märsta, och Emelie väntade på mig på stationen. Så åkte vi till centrum, så kom Challe dit. Så gick vi till Willys och köpte frulle, yummie yummie!

Sen så var det massa skoj i skolan också, som vanligt. :) Nu väntar jag på att älskling ska vakna, jag antar att han fortfarande sover. :o Hoppas han inte vaknar allt försent. Då kommer vi inte kunna ses idag, och det skulle vara lite tråkigt faktiskt.. :$



<3


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0