Money honey!

Ohyeah.. Jag och Challe har precis börjat fixa oss och sådära. Vi ska ta kvarti-bussen mot stationen och hämta våra pengar av Anna. Senare så ska jag, Emelie och Challe förmodligen åka in till stan och köpa lite saker. Får se om det blir av, hoppas det blir det iallafall. Jag är rätt taggad, men jag måste spara lite pengar alltså, och jag är så dålig på sånt. Får jag pengar så gör jag av med det hur lätt somhelst, haha. Men nu så måste jag spara..

Apropå något helt annat så har jag julångest, ahhh! Jag kommer inte ha råd med julklappar i år alltså. Åh, nu ska jag sluta svamla och dansa vidare till spegeln. Laaaater! :)


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0