Min kväll

Jag kom hem för en liten stund sen. Jag har varit ute och pratat lite med Josse och Emelie. Josse träffade Martin ett litet tag och fick tillbaka några filmer, sen pratade dom lite. Medans så satt jag och Emelie och tjockade oss med chips och cola och lite sånt. Sen när Martin åkte så var Josse ledsen, usch. Inte kul.. :( Så jag tröstade henne så gott jag kunde. Jag är verkligen inte bra på sånt, men jag försökte mitt bästa iallafall. :$

Sen så tidigare idag så gjorde Emelie och Christer slut. Så Emelie har också haft en jobbig dag. Stackarna. :(


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0