Min kväll

Hejsan hejsan, jag kom hem för en liten liten stund sen. Jag har suttit barnvakt med Challe, sen när vi kom hem så drog vi ner till Calle en snabbis. :) Har inte hänt så mycket mer än så faktiskt. Måste bara berätta. När jag och Challe satt barnvakt ikväll så sa hon det stördaste jag har hört på länge alltså!

Challe: Juste madde, var inte rädd nu? Men du ska ta svininfluensasprutan nästa vecka..
Jag: VAA?! det kan du glömma! Ska du ta den?
Challe: Nej vafan, jag får inte ta den. Jag är ju laktosintolerant.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0