Lista

DITT LIV
vad heter du? - Madeleine Karlsson
vart bor du? - I märsta
Trivs du där? - Ja, det gör jag väl.
Brukar du läsa horoskop? - Nja, ibland,
Har du körkort? - Nej, men ska börja övningsköra. Den ni!
Favoritdjur? - Kissemissar.
Vad spenderar du dina pengar på? - Smink och såntdära.
Festar du? - Sällan
Brukar du bli för full? - Händer väl.
Antal kuddar i sängen? 5
Kan du baka bullar? - Haha, nej. Kan inte baka.:(
Bläck eller blyerts? - Bläck
Mc donald's eller burger king? - Mcdonalds slår allt!
Är du allergisk mot något? - Nej
Äger du ett busskort? - Ja.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Röööd!
Hur ser du ut idag? - Uppsatt hår, blåa jeans, vitt linne&kofta, yiiho!
Nästa mål i ditt liv? - Skaffa jobb! :o
Vad såg du senast på tv? - Mtv serru!
Hur svarar du i mobilen? - Beror på vem som ringer, oftast säger jag bara ''Hallu?''
Vem ringde dig senast? - Älskling
Vad sa den som ringde? - Massor, älskling har alltid massa saker att säga när han är full som en kastrull :o
Antal timmar sömn inatt? - Typ 4, max.
Sov du ensam? -  Yes sir
Hur lång är du? - 170 ungefära 
Hur länge har du bloggat? - Startade bloggen i april 2008, men hade en annan blogg innan det. :)
Röker du? - Nej
Hur många killar har du haft? - Åh vafan.
Hur länge pågick ditt längsta förhållande? - Mitt längsta förhållande är nu, och det är sen i mars. Fast vi hade en paus i en månad ungefära. Så vi blev nyligen tillsammans igen. :)
Hur länge tänker du blogga? - Tills jag dör, moahah!
Tjänar du på din blogg? - Ja, miljoner!

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: V
Såg dig gråta: Challe, som vanligt. :o
Fick dig att gråta: Älsklings söta ord :$
Du gick på bio med: Älskliiiing!
Du gick på stan med: Challe
Skällde på dig: Haha, mamma. Hon tycker jag klagar för mycket. :(
Skickade ett e-mail till dig: Vet inte, bryr mig inte, vad säger du det?


HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? -  Ja
Bråkat med ditt husdjur? - Ja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Ja, asläskigt
Tar du droger? - Nej!
Vad är du mest rädd för? - Massor
Vilka kläder sover du i? - Underkläder
Vart vill du gifta dig? - Vet inte, i en mysig kyrka maybe? (:
Vad hatar du verkligen? - Lögner..........
Har du varit kär? - Ohyes!
Kör du bil? - Nej
Har du ett jobb? - Njet
Gillar du att ha folk omkring dig? - Beror på vilket folk.
Är du ett hälsofreak? - Hell no

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Tror jag inte
Är du ensam nu? - Nej, Challe sitter fint här bredvid. Duuuktig hund!
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Haha, Alfonslåten, asirriterande.
Vill du gifta dig? - Ja
Vill du ha barn? - Ja, men inte före 24, hah.

FAVORIT
Rum i huset? -  Köket, mat liksom.. <3
Typ av musik? - Rapp och lite house sådära. :D
Månad? - Juni


DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Nej
Köpt någonting? - Busskort, foundation, godis med Challe.
Varit sjuk? - Nej, eller vaknade igår och hade asont i halsen, men det gick över vettu.
Sjungit? - Alltid!
Sagt "jag älskar dig"? - Ja
Velat säga till några att du älskar dem? - Äh, vill jag säga det så säger jag det. :)
Träffat nån ny person? - Nej
Saknat någon? - Ja
Kramat någon? - Ja
Kysst någon? - Ja, baby! <3


SENASTE
Låt du hörde: I wanna dance with somebody, någn remixlåt på den. :D
Film du såg: Vet inte?
Sak du stal: Gör inte sånt! :)


FÖRSTA
Första bästa kompis: Challe, bästa syster och vän! :)
Första jobb: Kebab-snabb-restaurang, uschfan!
Första inhandlade skiva: Har aldrig köpt skivor tror jag
Första förälskelse: Blir nog Toni, ärligt talat.
Första begravning? Typ 5 år sen, farfars begravning.
Första piercing/tatuering: Öronen


SENASTE
Senaste människa du slog: Slår rätt ofta på Emelie faktiskt :$
Senaste stora bussresan? Bussen mot Röven gills fan! Tar år att komma till Brottby med bussgrejen.


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0