Later bitches!

Halloj halloj! Just nu springer jag runt och fixar lite, och sjunger på låten som jag la in i inlägget under (Life after you). Nu är jag nog så gott som klar skulle jag tro, äntligen. Så nu ska jag bara ner till centrum en snabbis och köpa lite saker. Sen blir jag och Emelie upphämtade av Ruffe, så åker vi och käkar och sen blir det bio. Vilken film är det inte bestämt än, höhö.

Sen när vi är klara och sådära så åker jag och träffar min mr perfect, ja. Min älsking alltså.. :)



Goooooosigt värre!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0