Läskig film

Ofta min syster kan lösenordet till min blogg? Haha, anyway. Älskar dig med lillen! :)

Jag kom hem för en liten stund sen. Jag var och kollade på bio igår med Toni, Emelie och Tobbe. Det blev paranormal activity eller vad den heter. Jag har lovat mig själv nu efteråt att aldrig mer kolla på skräckfilmer på bio. Usch vad äcklig den var! Efter filmen så åkte vi iallafall hem till Toni. Och han satt och sa att han har en demon i sitt rum som är värdelös, och efter en stund så startade hans data, buhu. Rädd? Mja, lite smått kanske.. Men ja, vi somnade väl runt 7 imorse, haha.

Nu ska jag äta någonting, hihi.

Kommentarer
Postat av: charlotte !

klaarat jag kan (a)

2009-11-30 @ 10:14:10

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0