Jag menart.

Hemma igen nudå, äntligen. Börjar få huvudvärk känner jag. Jag har nog varit vaken längre än jag brukar. Är inte van vid att gå upp i tid så jag hinner till första lektionerna, haha. Det händer rätt sällan, men nu är det ändring på det serrni. :)

Ja, som sagt så har jag varit i skolan idag. Hände inte något speciellt där direkt. Efter skolan så åkte jag till älsklings jobb och väntade utanför i.. Ja, sisådär en timme ungefär, haha. Sen när han slutade så åkte vi mot Tobbe och hämtade älsklings innebandyklubba och sådära. Sen så åkte vi mot väsby och älskling åkte hemåt, och jag åkte och satt barnvakt. Var en lugn kväll faktiskt. Läste lite sagor för Thindra, sen sov hon sött. :) Sen åkte jag hemåt och tog ett varmt bad, och nu ska jag alldeles strax dra mig mot sängen och ringa älskling.


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0