It's all about love!

Nu har jag kommit hem ifrån skolan igen, pheew. Har varit en riktigt slappdag faktiskt. Jag fick tillbaka mitt engelskaprov/förhör eller vad det var, och jag fick 68/70 poäng, yeah! Fast ändå fick jag inte MVG. Dåligt dåligt! Sen fick jag tillbaka en uppgift i svenska också. Jag skrev lite om författarna bröderna Grimm, och där fick jag iofs bara G+, men yaya. Bättre än IG, right? :)

Nu ska jag ta och duscha en liten snabbis och så. Lite senare ska jag möta älskling i sollentuna, sen ska vi åka hem till honom. :) Och om jag fortfarande får och så, så sover jag nog över hos honom, hihi. :)



Kärlek kärlek kärlek!


Kommentarer
Postat av: Mitt fula namn är Patricia :)

toni <3 madde <3 patricia hihi!

2009-11-17 @ 06:28:56
URL: http://ja, hehe. www.dudas.blogg.se/
Postat av: madde

= föralltid. (a) hihi :$ <3

2009-11-17 @ 14:49:22
URL: http://eenjoy.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0