Home, sweet home!

Hejsan hejsan! Nu är jag hemma igen, och mitt humör är på topp faktiskt.

Jag var och träffade älskling vid fem idag, tror jag att det var (?), jag och tider alltså. Vi går inte ihop alls. Jaja, vi möttes på sollentuna station och stack hem till honom en liten stund. Han skulle packa lite grejor, sen skulle han hem till Snorras. :)

Så jag åkte tillbaka till märsta. Jag kom dit vid åtta tror jag? Haha. Så jag drog till Annakarin på engång, där Challe satt barnvakt. Så jag kom lite sent. Vid halv nio kom Annakarin hem, och vi drog till bussen. Och på bussen ringer älskling mig och säger att någon brud ringde honom och har sagt att jag har haft sex med någon Danne. Vem är det liksom? Haha, bra där bruden! (Y)

Nu får vi se vad som händer. Ska nog fixa lite käk, sen ska jag fortsätta dricka på min julmust. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny Bergström

fin blogg :)

2009-11-11 @ 21:49:51
URL: http://jennyius.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0