God damn youre beautiful!

Igår mötte jag upp älskling vid tc, kommer inte ihåg var klockan var, men det var väl vid nio-tiden eller någonting sånt. Så åkte vi hem till honom och mös! :) Men jag vart trött rätt fort, så jag somnade vid ett ungefära. Sen så vaknade jag vid halv elva, så kom Ruffe och hämtade mig efter en liten stund. Tråkigt tråkigt, hade hellre stannat hos älskling, men. Jag hade lovat Ruffe att ses idag, så det var ju bara att hålla det liksom. :)

Och förresten så är det min och älsklings månadsdag idag. Vi blev tillsammans den 8 mars, men. Vi tog en paus när vi var tillsammans i 6 månader, så hade vi paus i en månad ungefär. Så, vi vet inte riktigt om vi ska säga att vi har varit tillsammans i 8 månader, eller om vi ska räkna bort en månad ifrån pausen eller hur vi nu ska göra.  Haha, vilka probleeeeeem va? :)


Kommentarer
Postat av: ida

Fin blogg! :)

2009-11-08 @ 23:47:38
URL: http://idathemptander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Räkna bort pausen. så ni har sju månader :D

2009-11-10 @ 21:00:25
Postat av: madde

nah, vi har bestämt att vi tar det som 8 månader. vi struntar i pausen. :)

2009-11-10 @ 22:20:03
URL: http://eenjoy.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0