Gammalt minne som dök upp.

Jag har inte gått och lagt mig än, haha. Jag blev för pigg för att sova helt enkelt! :) Jag och Challe satt och pratade om gamla minnen nyss, haha fyfan. Så började vi prata om när vi var beroende av hästar. Jag var väl ungefär 10 år eller nåt sånt när jag, Challe och våran barndomsvän Madde hade våran första ridlektion. Vi sadlade hästarna och allt sånt, och allt var jättebra tills vi skulle få våra hästar att gå runt i cirklar, haha. Jag vet inte riktigt vad jag gjorde för fel, men min häst ställde sig på bakbenen (danssugen maybe?) och började gnägga. Sen sprang han ut i skogen, haha. Det tog väl ungefär 10 minuter innan hamburgaren hästen lugnade ner sig. Tror ni jag fick panik eller? Fyfan! Efter den dagen fick jag aldrig mer rida på den hästen. Haha, usch på hästar!



Ungefär sådär såg det ut alltså, haha. :(


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0