Sommar tack..

Hejsan! Nu är jag hemma igen. Har varit i skolan, och vi fick sluta en lektion tidigare, yippijag! å jag och Challe åkte ner till centrum och träffade mamma och Sandra på brödboden. Så småpratade jag lite med Hanna som jobbar där också, wiho. Hon kom fortfarande ihåg mig, haha. Aja.. Så köpte jag och Challe en varsin varm choklad, asyummie!

Sen så åkte vi hem igen, och nu sitter jag och fryser somfan om mina fötter. Och älskling har inte svarat, så jag vet inte när vi ska ses idag heller. Yaya, finns ju alltid någonting att göra.. Men ja, nu ska jag fixa någonting att äta! :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0