Snabbis

Hejsan hejsan hejsan. Nu är den värsta skoldagen över, gah. Måndagar känns överdrivet långa tycker jag! Onödigt onödigt.. Jag kom iallafall hem och tog en liten powernap, sen vaknade jag upp med en trevlig huvudvärk, uschfan. Yaya. Jag ska sitta barnvakt senare ikväll också, och förmodligen så sover Thindra när vi kommer. Så det kommer bli soff-sittar-kväll, som tur är. Mitt stackars huvud skulle orka med något annat. Älskling skulle ha följt med, men han har ont i halsen och så, så det går inte. :(

Åh åh.. Lite nyheter! Anna-Karin ringde precis, blir ingen träning för hennes del. Ska komma dit imorgon och sitta barnvakt istället. Då kan jag ju gå och småsova en liten stund igen maybe..? Ja, så blir det nog.
Senare ikväll ska jag träffa Rebecca. Hon ville träffas och prata lite, så så blir det.



Sweeeeeeeeet. Jag vet att du gillart!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0