You love it!

Sådärja, nu är jag hemma igen. Igår kväll åkte jag och Emelie till centrum och köpte lite godis och läsk och sånt, sen åkte vi vidare mot stationen och fixa cigg till Emelie. Sen så åkte vi in till stan och gick runt. Sen ringde älskling och bad oss åka mot sollentuna, så skulle han och Tobbe komma dit. Så vi åkte mot sollentuna, så kom dom dit. Sen så åkte vi hem till älskling och kollade på tv och snacka på litegranna. Sen vid tre så gick jag och älskling och la oss, och Emelie och Tobbe satt uppe och snacka och så. Jag hörde nog. ;)

Sen så vaknade jag och älskling vid två, vet inte när Emelie och Tobbe vakna. Men jag och Toni hade iallafall brottningsmatch, så nu har jag rivsår på armen och är lite öm på kinden. Haha, good work!
Yaya, sen så kom Ruffe och hämtade mig och Emelie, så åkte vi och käkade, sen drog vi till kista, sen åkte vi hemåt. Så drog jag med hem till Emelie en liten stund. Sen drog jag hemåt. Det var en liten sammanfattning om mina två dagar, hihi.


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0