Mysig kväll!

Hejsan hejsan! Jag har precis tagit en dusch och börjar småfixa mig lite. Lite senare ska jag möta Emelie på bussen, så ska vi ner till centrum och köpa något till tåget. Jag måste köpa julmust känner jag, haha. It's my drug! Yaya, efter det så ska jag och Emelie åka in mot stan och möta upp älsklings Toni och Tobbe. Eller, jag är inte säker på om vi skulle möta Tobbe dära? Haha, åh. Fiskpinneminne igen! Men jag har för mig att älskling sa att Tobbe och han skulle vara inne i stan. Jag låg halvt och sov när älskling ringde, så jag måste få skylla på att det är därför jag inte kommer ihåg, haha. Hur somhelst så drar vi hem till Tobbe eller älskling, så sover vi över där. Myspellevarning, eller vad säger ni? :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0