All I need is to love you give

Nu är jag hemma igen. Jag mår mycket bättre nu faktiskt. All huvudvärk är borta iallafall, nu är det bara min hals som krånglar. Så förmodligen så blir det skola imorgon. Great huh? :)
Ska egentligen vara barnvakt imorgon också, men ska förmodligen träffa älskling imorgon. Så Challe sitter barnvakt ensam imorgon. Phew, tur för mig va? Ohyes.. Känns redan som att jag har varit ifrån honom en evighet, fast det egentliegen bara var iförrigår vi sågs sist. :$ Men nu ska jag göra mig iordning, och hoppa in i duschen. Sen blir det nog sängen som gäller för mig. Har iofs sovit rätt mycket idag, så jag kanke kommer tillbaka till datan efter duschen..? Yaya, vi får se.



Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0