Åh jiiisus

Har inte mycket alls att berätta känner jag. Hmm, men shit the same. Idag vaknade jag lite innan tolv, så käkade jag frulle och massa sånt. Sen försökte jag få mitt hår att se någorlunda okej ut, vilket inte gick alls, suck.. Så jag sket i håret och sminkade mig och så. Sen åkte jag mot älskling, men det var något fel på comviqnätet typ. Så jag stog utanför älskling i regnet (som by the way gjorde mitt hår mycket finare) i ja, sisådär en kvart ungefär. Sen kom det en snäll granne som öppnade porten till mig. Så jag kom hem till älskling, och var där i en timme ungefär. Sen åkte jag mot märsta och hämtade Thindra på fritids vid halv sex. Sen när jag kommer hem till Annakarin så gör jag iordning mat till Thindra och så, så kommer Annakarin hem. Haha, det var tydligen ingen träning för henne idag, så jag gjorde allt slit i onödan, åh..

Så jag kom hem och gjorde iordning mat, det blev kyckling. Suprise? Nej men mamma hade fixat iordning kyckling och ris, yummie! Hmm, undrar om det finns något kvar..? Måste kolla det sen, haha! Nåja, jag ska hålla mina tjocka mattankar för mig själv, blir bäst så. :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0