visste ni att

.. jag är jätterädd för spindlar?
.. jag får panik när jag är i små utrymmen?
.. jag hatar att bada i sjöar? (jag får alltid för mig att det ligger döda människor på botten, eller att en haj kommer&äter upp mig :$)
.. jag inte kan gå ut helt osminkad? aldrig aldrig aldrig!
.. jag är rädd för clowner? det har jag varit enda sen jag såg en skräckfilm om clowner när jag var liten..
.. jag hatar min längd? gör mig kortare!
.. jag är höjdrädd?
.. om jag ligger på mage så kan jag få fötterna upp på huvet? ;)
.. jag har haft tandställning?

nu vet ni nio sanningar om mig iaf. (a)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0