lite om moi

Hur många gånger har du varit kär: två gånger
Favoritgodis: choklad
Coolaste stad du har besökt: ingen stad är lika cool som schtekholm
Action eller Skräck? skräck
Vill bli när du var liten: veterinär, haaaa.
När fick du din första kyss: hahahaaa, ja ni. vet inte riktigt för hur många år sen. men robert tog min kyss-oskuld iaf.
Vad är du beroende av: min pojkvän, familj, vänner&kebab. :$
Dagens roligaste händelse: pizzerian idag. dom som jobbar där är lite småkul..
Dagens tråkigaste händelse: ingen träff med älskling.
Dagens humör: massa glad!
Vilka TV-program följer du: the hills (när jag kommer ihåg) hah, sen följer jag inte så mycket mer..
Vad gillar du mest med dig själv: jag vet inte riktigt..
Vad gillar du minst: har komplex över vissa saker
Vad är det roligaste du vet: typ skratta tills man gråter är rätt kul, haha.
Har du något motto: "Man blir inte tjock på en dag"
Hemlig hobby: jag brukar samla på sniglar, busigt va?
Har du någon piercing: tungan&4 i öronen. har även haft i naveln, näsan, över&underläppen. den ni!
Vad ångrar du: en del saker. men man lär sig av sina misstag.
Vad önskar du: att någon typ skulle köpa en trisslott till mig med en vinst på 5 miljoner, skulle inte sitta fel!
Vad klarar du inte dig utan: min älskling&smink
Vad gör du helst en vardag: umgås med folk
Vad gör du helst en lördagskväll: helst? umgås med min pojkvän.
Drömjobb: mja, jobba i kläd/sminkaffär eller något sånt. skulle va skoj. :) 

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0